0

 

نیروی عادت (صوتی)

توضیحات

چارلز داهیگ در کتاب نیروی عادت: علت آنچه در زندگی و کارمان انجام می‌دهیم چیست؟، ما را به دنیای هیجان‌انگیز یافته‌های علمی می‌برد و به ما توضیح می‌دهد چرا عادت‌ها پدید می‌آیند و چگونه می‌توان آن‌ها را تغییر داد.

این کتاب که در زمینه بررسی‌های علمی شکل‌گیری عادت‌ها و تغییرات آن است، پس از نشر موفقیت‌های زیادی کسب کرد و حدود ۶۲ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت. و از طرفی در لیست تاثیرگذارترین کتاب‌ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد قرار گرفت.

چارلز داهیگ (Charles Duhigg) اطلاعات علمی را در قالب روایت به گونه‌ای بیان می‌کند که ما را از دنیای کار و تجارت و شرکت‌های بزرگ اقتصادی مانند استارباکس به جنبش‌های مدنی و مبارزه برای کسب حقوق شهروندی می‌برد و خصلت‌های طبیعی و نیروهای بالقوه‌ی انسان را به زیبایی شرح می‌دهد.

در کتاب نیروی عادت (The power Of Habit) با مباحث بسیار جالب و هیجان‌انگیزی آشنا می‌شویم. مباحثی مانند: روش‌هایی برای ورزش کردن منظم، کم کردن وزن، مثمر ثمرتر بودن، رسیدن به موفقیت و پی بردن به شیوه‌های عادت. با بهره‌مند شدن از این دانش می‌توانیم کار و تجارت و جامعه و زندگی خود را دگرگون کنیم.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

چارلز داهیگ
مترجم: علی هداوند

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

337

مدت زمان (دقیقه)

810

دیدگاهی دارید؟