0

 

هفت قانون معنوی موفقیت (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نوشته نویسنده و پزشک هندی‌الاصل دیپاک چوپرا، دربردارنده‌ی ۷ قاعده‌ی طلایی و قدرتمند است که به شما کمک می‌کند در تمام مراحل زندگی شخصی و کاری‌تان جهت دستیابی به موفقیت از آن استفاده کنید.

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت (The Seven Spiritual Laws Of Success) به بعد معنوی زندگی بسیار توجه دارد و راه‌های ثروتمند شدن را طبق دریافت راستین رفتار طبیعت به شما می‌گوید. این دانش هر چه بیشتر در درون‌تان نفوذ کند، توانایی شما برای ثروتمند شدن نیز بیشتر می‌شود و موجب موفقیت شما در هر زمینه و کاری می‌شود.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نه تنها شما را با قوانین آورده شده در این کتاب آشنا می‌کند، بلکه چگونگی عملکرد آن‌ها را نیز توضیح می‌دهد، هم‌چنین به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید این قوانین را به زندگی شخصی و روزمره‌ی خود تزریق کنید و هر چه زودتر به موفقیت برسید.

موفقیت در زندگی هر شخصی تعریف خاصی دارد و هدف‌ها و آرزوهای افراد با یکدیگر مختلف است، گاهی آرزوی فردی شادمان بودن و تحقق آرزوهای ارزشمند درونی خود است، سلامتی، انرژی و رغبت به زندگی، رابطه‌های موفقیت‌آمیز و ماندگار، آزادی خلاق، ثبات عاطفی و روانی، ثروتمند بودن، حس رفاه و آرامش ذهن می‌تواند آرزوهای هر فردی باشد. باید بدانید که موفقیت، یک سفر است نه مقصد، پس تا می‌توانید از مسیر این سفر لذت ببرید. موفقیت به این معناست که بتوانید آرزوها و رویاهای خود را با تلاش و توکل برآورده کنید.

با عملی کردن قانون‌های این کتاب صوتی خود را با طبیعت هماهنگ می‌کنید و در درون خود شادمانی و عشق به وجود می‌آورید. طبیعت از این قانون‌ها برای ایجاد ماهیت مادی آنچه که با چشمان خود می‌بینیم، با گوش‌هایمان می‌شنویم، و با دهان خود می‌چشیم و با دستان خود لمس می‌کنیم، بهره می‌برد. ما برای رسیدن به موفقیت باید نگرش‌های معنوی‌تری داشته باشیم. کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت، مسیری را پیش روی شما می‌گذارد تا بتوانید زندگی‌تان را در بالاترین و جامع‌ترین هدایت کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیپاک چوپرا
مترجم: گیتی خوشدل

گوینده

مهرداد اسکویی

حجم (مگ)

127

مدت زمان (دقیقه)

130

دیدگاهی دارید؟