0

 

هفت چالش (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی هفت چالش: نکته‌ها و تمرین‌هایی برای برقراری ارتباط موثر و مشارکتی نوشتۀ دنیس ریورز، هفت راهکار مفید و کاربردی به شما ارائه می‌کند تا بوسیله‌ی آن‌ها بتوانید مکالمات خود را به‌ گونه‌ای کنترل کنید که هم برای شما و هم برای شخص مقابل‌تان رضایت‌بخش‌ و دل‌نشین‌تر باشد.

راهکارهای موجود در کتاب صوتی هفت چالش (The seven challenges) از تجربه‌های مدرسان و پژوهشگرانی برگرفته شده که در زمینه‌ی ارتباطات مشغول به کار هستند. هر چند که این هفت مهارت حاوی تمام آن چیزی است که یک انسان باید برای گفتگو، گوش‌ دادن و رفع تضادها درباره‌ی آن بداند، نیست؛ دنیس ریورز (Dennis Rivers) عقیده دارد که این مهارت‌ها بخش اعظمی از ضروریات را فرا می‌گیرند و لذا نقطه آغاز خوبی برای تقویت ارتباطات به شمار می‌روند.

هدف دنیس ریورز از نگارش این کتاب در ابتدا جمع‌آوری نکاتی بود که به تأیید اکثر صاحب‌نظران، حاوی باارزش‌ترین اصول روابط بین‌فردی است. دنیس ریورز این اصول را به ‌گونه‌ای شرح می‌دهد که هم آسان به ذهن سپرده شود و هم عملی کردن آن‌ها راحت باشد. اغلب مطالبی که در این کتاب صوتی آورده شده، بر همگان آشکار و ثابت شده است، اما این به این معنا نیست که همه از آن‌ها بهره می‌برند. این کتاب صوتی می‌کوشد خلأ بین آنچه که می‌دانیم و آنچه که انجام می‌دهیم را پر کند.

دنیس ریورز در این کتاب صوتی هفت راهکار قوی، ثمربخش و چالشی را به شما ارائه می‌کند. این هفت راهکار، راهکارهایی بوده‌اند که به خود دنیس ریورز در برقراری ارتباط با دیگران یاری رسانده‌اند و خلأهایی که در روابط خانوادگی‌اش به وجود آمده بود را پر کرده‌ بودند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دنیس ریورز
مترجم: علیرضا جلالی فراهانی

گوینده

فریبا فصیحی تاش

حجم (مگ)

313

مدت زمان (دقیقه)

330

دیدگاهی دارید؟