0

 

همه‌ی آنان از خدایان بودند ۱: رستگاری (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی همه‌ی آنان از خدایان بودند ۱: رستگاری لوح اول مجموعه‌ای به همین نام و نوشته‌ی امین فرد است. این فانتزی سیاه روایتی از آغاز دوران رستگاری در هزاره‌ی سوم تاریخ هاگوت است؛ دورانی که تمام جنگ‌ها پایان می‌یابد و مرزها معنای خود را از دست می‌دهند.

فانتزی تیره سبکی پرطرفدار در دنیای کتاب‌های تخیلی و داستان‌های فانتزی است که نویسندگان فارسی‌زبان کمی به سراغ آن رفته‌اند. امین فرد در کتاب صوتی همه‌ی آنان از خدایان بودند ۱: رستگاری تجربه‌ی موفق و جذابی از این ژانر در ادبیات فانتزی فارسی ایجاد کرده است. لوح یکم از مجموعه کتاب‌های همه‌ی آنان از خدایان بودند داستانی با ریشه‌های حقیقی بر پایه‌ی اسطوره‌ها و افسانه‌هایی قدیمی در سرزمین‌هایی است که وجود ندارند. مکان‌ها، اسامی و رسم‌ورسوم ملت‌ها همگی زاده‌ی تخیل امین فرد هستند. او برای این کتاب زبان‌هایی باستانی خلق کرده که اسم‌ها و معناهای خاص خود را دارند.

شخصیت‌های فانتزی‌های سیاه معمولاً نوجوانان یا جوان‌هایی هستند که ناخواسته در مسیر تعیین سرنوشت سرزمین خود یا جهان قرار می‌گیرند. آن‌ها باید یاد بگیرند که در دنیای تیره که پر از جادوها و افسانه‌های گنگ است چگونه راه خود را پیدا کنند. در این مسیر شخصیت‌ها با افراد دیگری همراه می‌شوند که هرکدام پس‌زمینه و انگیزه‌های خاصی برای مقابله یا همراهی با نیروهای نیک و شر جهان دارند. امین فرد توانسته است این ویژگی‌های جذاب را در پرداخت شخصیت‌های کتاب صوتی همه‌ی آنان از خدایان بودند ۱: رستگاری حفظ کند. فانتزی تیره به دلیل داشتن عناصر وهم‌آلود جذابیت بسیاری دارد. این فضاهای وهم‌آلود و موجودات عجیب باعث شکل گرفتن نوعی فضای ترسناک در این داستان‌ها می‌شود.

کتاب صوتی همه‌ی آنان از خدایان بودند ۱: رستگاری به همت انتشارات خدمات فرهنگی کرمان و با صدای بهرام عباسی فرد، حسین گودرزوند چگینی، امیر بواشه، محمد ترابی، طاهره زوار و ملیکا میرزایی تهیه و تولید شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

امین فرد

گوینده

بهرام عباسی فرد، حسین گودرزوند چگینی، امیر بواشه، محمد ترابی، طاهره زوار، ملیکا میرزایی

حجم (مگ)

1004

مدت زمان (دقیقه)

1150

دیدگاهی دارید؟