0

 

هنر خوب زیستن (صوتی)

توضیحات

طبق آنچه که تابه‌حال از کتاب‌های روانشناختی آموخته‌ایم، برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت راه‌های گوناگونی وجود دارد و هر کس می‌تواند با توجه به ابعاد شخصیتی خود، مسیر متفاوتی برای رسیدن به زندگی مطلوب انتخاب کند. با این اوصاف، آیا «خوب زیستن» نوعی زندگی‌ست که همه را به خوشبختی می‌رساند؟ آیا اصولاً می‌توان یک نوع زندگی را برای همه‌ی انسان‌ها خوب دانست؟ پس تعریف شخصی هر کس از زندگی ایده‌آل چه می‌شود؟ رولف دوبلی (Rolf Dobelli) با پذیرش اینکه تعریف هر کس از زندگی خوب و خوشبختی متفاوت است، در کتاب صوتی هنر خوب زیستن (The Art Of The Good Life) اصولی همگانی را برای زندگی بهتر به شما می‌آموزد.

نویسنده باور دارد که اگرچه تعریف زندگی ایده‌آل برای هر کسی متفاوت است اما لزوماً همه‌ی این تعریف‌ها درست نیستند. چطور؟ کافی است نگاهی به اطرافیان خود بیندازید. کسانی که از بخت بد خود گلایه می‌کنند یا از سرنوشت و روزگار شکایت دارند. این نارضایتی‌های به ما نشان می‌دهد که احتمالاً یک جای کار می‌لنگد و تصور خیلی‌ها درمورد خوشبختی، از اساس اشتباه است.

رولف دوبلی در مرحله‌ی نخست، ذهنیت شما را از خوشبختی متحول کرده و به شما کمک می‌کند ذهنتان را برای دریافت دانش اصولی و صحیح، آماده کنید. سپس ۵۲ قانون کتاب صوتی هنر خوب زیستن به شما یاد می‌دهند که در شرایط دشوار زندگی کنترل خود و رفتارتان را به دست گرفته و به تلاش کردن ادامه بدهید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رولف دوبلی
مترجم: محمود جلیلیان، سمیه جلیلیان

گوینده

ایمان رئیسی

حجم (مگ)

810

مدت زمان (دقیقه)

580

دیدگاهی دارید؟