0

 

هنر ظریف بی‌خیالی (صوتی)

توضیحات

برخلاف آنچه که در مدرسه‌ها به ما یاد داده‌اند و کتاب‌های روانشناسی نیز بر آن تأکید کرده‌اند، تلاش اگرچه برای رسیدن به موفقیت لازم است اما کافی نیست. پس اگر با وجود تلاش‌های بسیار به آنچه که می‌خواستید نرسیده‌اند، خودتان را به باد سرزنش و انتقاد نگیرید! باید بپذیریم که اولاً برای رسیدن به آرزوهایمان، به جز تلاش، باید به ابزارهای دیگری هم مجهز باشیم و اینکه شکست‌ها را به‌عنوان بخش اجتناب‌نا‌پذیر زندگی بپذیریم. مارک منسون (Mark Manson) در کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی (The Subtle Art of Not Giving a Fuck) به شما ثابت می‌کند که مثبت‌اندیشی مطلق معنایی ندارد. در عوض، ترکیب شکست‌ها و ناامیدی‌ها با موفقیت و امیدواری زندگی ما را می‌سازد. پس بیایید با جنبه‌های منفی زندگی آشتی کنیم و با بی‌خیالی به آن‌ها خوشامد بگوییم.

اگر شما هم مانند بسیاری از انسان‌ها در دام کمال‌گرایی گرفتار شده‌اید، شنیدن کتاب حاضر به شما کمک می‌کند بر محدودیت‌های زندگی خود غلبه کرده و پذیرای «معمولی بودن» شوید. هیچ اشکالی ندارد اگر در شغل و درس و حتی امور خانوادگی معمولی باشید. در حقیقت همیشه معمولی بوده‌اید اما توهم کمال‌گرایی اجازه نمی‌داد واقعیت را ببینید. به اعتقاد مارک منسون گرایش به معمولی بودن از فشارهای سنگین روانی که هر روزه به خودتان تحمیل می‌کنید، کم کرده و در عوض شادی و آسودگی بیشتری به زندگیتان می‌افزاید.

کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی سرشار از داستان شکست‌ها و موفقیت‌های انسان‌های مشهوری است که حتما نامشان را شنیده‌اید اما از فرازو‌نشیب زندگی آن‌ها بی‌خبر بوده‌اید. کسانی که شاید به نظر اطرافیانشان حتی انسان‌های معمولی هم نبوده‌اند اما توانستند به ستارگان موسیقی یا بزرگترین نویسندگان تاریخ تبدیل شوند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک منسون
مترجم: فرشته ناصری ملکی، اکبر فرخزاد

گوینده

امیررضا علی زاده

حجم (مگ)

591

مدت زمان (دقیقه)

400

دیدگاهی دارید؟