0

 

هوش عاطفی در محیط کار (صوتی)

توضیحات

مشاغل مدرن تاکید زیادی بر آموزش‌های فنی دارند و مدیران سازمان‌ها گمان می‌کنند موفقیت و شکست برنامه‌هایشان در گروی همین شیوه مدیریت است و اگر کارمندان‌شان به خوبی به این مهارت‌ها دست یابند، همه چیز رو به بهبودی می‌رود. با این حال یکی از مسائل مهم و تاثیرگذاری که بر موفقیت یک سازمان اثر می‌گذارد، شناخت و به کارگیری هوش هیجانی و بلوغ عاطفی افراد است.

کتاب هوش عاطفی در محیط کار (The Emotionally Intelligent Office) به شما بیست مهارت اصلی در این حوزه را آموزش می‌دهد تا بتوانید در محل کار خود، با آرامش و همدلی بیشتری فعالیت کنید و یاد بگیرید چگونه در جمع تیم‌ها و گروه‌های مختلف رفتار مناسبی داشته باشید.

حتما خود شما هم در محیط کارتان دچار ناامنی‌ها و انواع رفتارهای حسادت‌آمیز شده‌اید یا به خاطر اشتباهات‌تان نتوانستید به آن جایگاهی که می‌خواهید دست پیدا کنید، در هر صورت هر یک از این مسائل می‌تواند فشار روانی بالایی برایتان ایجاد نماید اما با شنیدن کتاب صوتی هوش عاطفی در محیط کار، می‌توانید مهارت‌های لازم در این زمینه را یاد بگیرید و بهتر از گذشته عمل نمایید.

این کتاب علاوه‌بر آنکه برای کارکنان یک سازمان مناسب است، برای مدیران نیز اثری آموزنده و کاربردی‌ست تا بتوانند از اهمیت هوش هیجانی و عاطفی اطلاع پیدا کنند و فرهنگ کاری سازمان‌شان را تغییر دهند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آلن دوباتن
مترجم: محمدهادی حاجی بیگلو

گوینده

هوتن شاطری پور

حجم (مگ)

296

مدت زمان (دقیقه)

320

دیدگاهی دارید؟