0

 

وکیلی برای خسارت

توضیحات

داستان درباره یک وکیل جوان در کانون وکلای تسخیری است که در یکی از پرونده هایی که به او واگذار شده با فرد مرموزی آشنا می شود. این آشنایی باعث خروج او از کانون وکلای تسخیری و تبدیل او به یکی از قوی ترین و ثروتمند ترین وکلای خسارت گیر میشود. اما در ادامه اوضاع طبق برنامه پیش نمی رود و مشکلات یکی یکی بروز می کنند…

فضای داستانهای گریشام، که معمولا از تلفیق فضاهای حقوقی، اجتماعی و احساسی ایجاد می شوند، دوست داشتنی و ماندگارند. بسیاری از رمانهای او در سینمای آمریکا به فیلم های ماندگار و به یادماندنی تبدیل شده اند. سبک ساده و روان نویسی او روایت داستان را در ذهن مخاطب ماندگار می کند و خواننده را تا انتهای کتاب همراه خود می برد.
اکثرا شخصیت اصلی داستان، وکیلی است با آرمانهای والا که مانند بسیاری از وکلای جوان قصد دادخواهی از بینوایان و ریشه کن کردن ظلم و فساد در جامعه را دارد.

و اکثرا هم طی اتفاقات داستان این بنای رویایی فرو می ریزد و گرد و غبارش بر دل وکیل جوان می ماند! یا اینکه وکیل در دام مافیا و افراد نابه کار می افتد و راهش را کج می کند تا بدون اینکه تمام آرمانهایش را لگدمال کند، آنها را دور بزند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جان گریشام

مترجم

شهناز مجیدی

حجم (مگ)

5.3

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

تعداد صفحات

379

دیدگاهی دارید؟