13

 

پاکسازی چاکراها (صوتی)

توضیحات

پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید

کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید نوشته‌ی دورین ویرچو، راهنمایی مناسب و جذاب برای کسانی‌ست که می‌خواهند انرژی‌های منفی را از خود دور کنند و احساس نزدیکی بیشتر به خداوند و امور معنوی پیدا کنند. این کتاب نحوه عملکرد و سالم نگه داشتن چاکراهای بدن را به خوبی توضیح می‌دهد.

درباره کتاب صوتی پاکسازی چاکراها:

وقتی انرژی‌های منفی همچون ترس و نگرانی را از وجود خود پاک می‌کنید، قدرت معنوی طبیعی شما بیدار می‌شود. این قدرت ذاتی به شما کمک می‌کند تا مسیر آینده برایتان روشن‌تر شود، با خدا و فرشتگان ارتباطی آزادانه برقرار کنید و حال خودتان و محیط زندگی‌تان را بهبود بخشید. درین ویرچو در کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید (Chakra clearing)، از طریق روش‌های مختلف مراقبه شما را راهنمایی می‌کند تا چاکراهایتان را پاک کنید و توانایی‌های ذهنی‌تان را افزایش دهید.

این کتاب صوتی برای کسانی که به دنبال یک راهنمای ساده در مورد سیستم چاکراها و چگونگی سالم نگه داشتن آن‌ها هستند، منبعی عالی به شمار می‌رود. همچنین درین ویرچو مواد غذایی خاصی را معرفی می‌کند که برای بهبود این روند مناسب هستند و باید آن‌ها را مصرف کنید. برای درک بیشتر این موضوع به این مثال توجه کنید؛ در بدن هر انسانی چاکرایی ریشه‌ای وجود دارد که مربوط به بقا هستند، مانند پول، سرپناه و نیازهای مادی. ویرچو در کتاب توضیح می‌دهد که اگر فردی در این زمینه احساس پایداری و امنیت بکند، چاکرا مانند یک یاقوت سرخ درخشان است اما اگر فردی ترس بی‌پولی داشته باشد، این چاکرا کثیف می‌شود و به رنگ قرمز تیره و گل آلود درمی‌آید. بنابراین با استفاده از روش‌هایی باید به پاکسازی چاکراها پرداخت تا حس و حال بهتری را تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دورین ویرچو
مترجم شهرزاد فتوحی

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

55

مدت زمان (دقیقه)

170

دیدگاهی دارید؟