0

 

پرسش‌های چهار گزینه‌ای روانشناسی پایه یازدهم

توضیحات

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای روانشناسی پایه یازدهم، اثری طبقه‌بندی‌شده، به‌همراه درسنامه‌های جامع و بیش از ۷۰۰ تست کنکوری است که خیال شما را از بابت درس روانشناسی در کنکور راحت خواهد کرد. این کتاب با همکاری سوفیا فرخی و شبنم مصطفوی تالیف شده است.

این یک کتاب متفاوت و کاربردی برای جمع‌بندی کامل روانشناسی در پایه‌ی یازدهم است. ابتدای هر درس «نقشه‌ی راه» و عناوین کلیدی‌ای برای شما ترسیم شده تا یک دید کلی نسبت به مطالب آن درس پیدا کنید. مطالب درسی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای روانشناسی پایه یازدهم، در قالب درسنامه‌هایی ساده، به کمک نمودار و جدول آورده شده تا در حافظه‌ی بلندمدت‌تان بمانند. ضمناً در طول هر فصل به سوالات کتاب درسی پاسخ داده می‌شود.

قدم بعدی کتاب بخش «انبار مهمات» است که در آن نکات کنکوری و مطالب تست‌خیز را می‌خوانید. علاوه‌براین در بخش «تورق سریع» کتاب می‌توانید خلاصه‌ی هر درس را مشاهده کنید. طبق نمودار فراموشی، جا افتادن یک مطلب در ساعت‌های آغاز مطالعه و احتمال فراموش کردن آن را به شدت کاهش می‌دهد و مرور هر درس به یادگیری بهتر آن کمک خواهد کرد. بعد از این می‌توانید بخش هیجان‌انگیز تست‌ها را آغاز کنید و آموخته‌هایتان را محک بزنید.

کتاب دارای دو بخش پاسخنامه‌ی کلیدی و تشریحی است که نیاز شما را به دانستن جزئیات پاسخ هر تست برطرف می‌کند. این کتاب، به‌قلم سوفیا فرخی و شبنم مصطفوی از سوی نشر خیلی سبز که در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های کمک‌آموزشی حرفه‌ای و پرکار است، منتشر شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

سوفیا فرخی، شبنم مصطفوی

مترجم

مجموعه

لقمه طلایی مهر و ماه

تعداد صفحات

224

حجم (مگ)

176

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟