0

 

پرورش مغز (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی پرورش مغز نوشته تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر، به شما کمک می‌کند تا هوش و حافظه خود را تقویت کنید و مهارت‌های ذهنی برای افزایش قدرت مغز را بیاموزید.

مغز، اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماهیچه و عضو بدن است و فرماندهی بدن را بر عهده دارد. دستور انجام تمامی کارها را می‌دهد و تمامی خیالبافی‌ها، فکرها، حساب و کتاب‌ها و… در آن صورت می‌گیرد. کتاب صوتی پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) شما را با روش‌هایی آشنا می‌کند که به کمک آن‌ها کارایی مغز خود را بالا ببرید و حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت و مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنید. همچنین این اثر بازی‌هایی را برای تقویت هوش و پرورش مغز به شما ارائه می‌دهد. در ابتدای کتاب نیز توضیحات کاملی درباره مغز و مبانی پرورش آن آورده شده است. علاوه بر موارد ذکر شده شما به کمک این اثر، می‌توانید چهره‌ها را بهتر به خاطر بسپارید، به یاد آوردن جهت‌های جغرافیایی برایتان آسان می‌شود و همچنین می‌توانید خلاقیت و مثبت‌اندیشی خود را افزایش دهید.

تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) و تیموتی ای پارکر (Timothy E Parker) در کتاب خود از فواید سکوت و آرامش سخن می‌گویند. آن‌ها به دلیل اعتقاد به جدایی‌ناپذیری جسم و ذهن، رژیم غذایی مناسب برای تقویت مغز را هم از یاد نبرده‌اند.

معرفی انواع بازی‌های کلامی، عددی و منطقی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این کتاب است که با روشی جالب و متفاوت به تقویت حافظه و هوش کمک می‌کند. در پایان کتاب ده عادت جدید برای تقویت و ده بازی برای پرورش مغز هنگام فعالیت‌های روزانه نیز ارائه شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

تریسی پکیام الووی، تیموتی ای پارکر
مترجم: حسین سلیمانی

گوینده

حافظ کاظم زاده

حجم (مگ)

586

مدت زمان (دقیقه)

570

دیدگاهی دارید؟