0

 

چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

توضیحات

آیا مدام در یک فشار تکرارشونده‌ی روانی به سر می‌برید؟‌ آیا اضطراب و مشکلات روحی، زندگی و روابط شما را به‌ خطر انداخته است؟

نیکول لپرا در کتاب چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ درباره‌ی بهترین شیوه‌های مدیریت و کنترل ذهن برای دستیابی به آرامش درونی و ثبات روحی حرف می‌زند. این کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز مانند یک مربی همراه برای بازیابی سلامت روان عمل می‌کند.

درباره‌ی کتاب چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟

همه‌ی انسان‌ها گاهی در حالت ثبات روحی و روانی به سر می‌برند و گاهی در لبه‌ی پرتگاه روزمرگی و ملال قرار می‌گیرند. شرایط زندگی، سختی‌ها و مشکلات پیش‌روی افراد، باعث می‌شوند که هر فردی تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در زندگی به دست آورد و گاهی به خستگی طولانی‌مدت و تمام‌نشدنی دچار شود.

مجموع رخدادها و پیشامدهای سختی که در زندگی هر فردی بروز می‌کنند، تهدیدی برای سلامت روان او هستند. به‌ همین‌ دلیل افراد پیوسته به دنبال راه‌هایی می‌گردند که آسیب‌های ناشی از فشارها را برای بالا بردن تاب‌آوری در زندگی کاهش دهند.

نیکول لپرا (Nicole LePera) روانشناس کل‌نگر، در کتاب چگونه حال خودمان را بهتر کنیم؟ (How to do the work) راهکارهای عملی و مهمی را برای بازیابی سلامت روان به شما ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خودتان را از غرق شدن در حال بد نجات دهید. این روانشناس با استفاده از شیوه‌ی کل‌نگر که ابداع خود اوست، تلاش می‌کند جلوی انتقال مشکلات روحی را به نسل‌های آینده بگیرد.

در واقع او معتقد است همه‌ی ما آلام، دردها و مشکلاتی را از گذشتگان خود دریافت کرده‌ایم و در هر مرحله از زندگی آن‌ها را با خودمان حمل می‌کنیم. اگر جلوی این چرخه‌ی انتقالی گرفته نشود، نسل‌های بعدی ما نیز همین مشکلات را دریافت می‌کنند و سلامت روان آن‌ها به خطر می‌افتد. بنابراین بهتر است با استفاده از شیوه‌های علمی و صحیح جلوی این اتفاق گرفته شود.

این کتاب در سیزده فصل نوشته شده است و با خواندن هر فصل آن با مفهوم جدیدی در روانشناسی در افزایش سلامت روان خود آشنا خواهید شد. این اثر شما را از گرفتار شدن در ملال و روزمرگی‌ها می‌رهاند و کمک می‌کند که روابط پایدارتری را در زندگی خود تجربه کنید. نویسنده تأکید می‌کند که آموزه‌ها، نکات و تمرین‌های این کتاب تنها زمانی به شما کمک خواهند کرد که خودتان بخواهید از افکار بیمار، گرفتار ماندن در گذشته و ادامه دادن به سبک زندگی پرخطری که سلامت روان شما را تهدید می‌کند، دست بکشید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

نیکول لپرا

مترجم

عباس عبداللهی، سحر غفوری

تعداد صفحات

299

حجم (مگ)

30

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟