0

 

چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ (صوتی)

توضیحات

.

در ارتباطات روزمره، دانستن منظور حقیقی فردی که با او ارتباط دارید می‌تواند به پیشبرد اهداف شما کمک بسیاری کند. کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟‌ (How to Analyze People) به شما در درک بهتر منظور افراد فراتر از کلماتی که به کار می‌برند کمک می‌کند.

جک لارنسون (Jack Lawrenson) در این کتاب از شیوه‌ای برای درک منظور افراد با عنوان «خوانش سرد» نام می‌برد که به شما کمک می‌کند حتی پیش از آن‌که با فردی از نزدیک آشنا شوید بتوانید تا حدی خصوصیات فردی او را پیش‌بینی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند در هنگام صحبت رودررو با افراد بتوانید با پیش‌بینی واکنش‌های آن‌ها و ارائه‌ پاسخ‌های مناسب به اهداف خود از ارتباط، نزدیک‌تر شوید.

بیشتر افراد در هنگام ارتباط کلامی محافظه‌کار هستند و نمی‌خواهند علایق و خواسته‌های خود را صریح بیان کنند. چنین موقعیتی در ارتباطات حرفه‌ای بیشتر رخ می‌دهد و با توجه به اهمیت چنین موضوعی، درک درست از منظور طرف مقابل و گذر از موانع ارتباطی که بر سر راه شما قرار دارند، اهمیتی دوچندان می‌یابد. آن‌چه در چنین موقعیت‌هایی مطلوب است، تلاش برای القای احساس راحتی به طرف مقابل است تا بتوان به ارتباطی شفاف‌تر، صادقانه‌تر و کارامدتر رسید.

از طرف دیگر شما نیز با زبان بدن خود چیزهایی را در ارتباط با افراد دیگر به آن‌ها انتقال می‌دهید. تاثیر اولیه‌ افراد بر روی هم شاید مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده آینده آن ارتباط باشد. بنابراین، مهم است که زبان بدن خود را در کنترل داشته باشید و از جنبه‌های گوناگون این مسئله آگاهی پیدا کنید.

به همین دلیل است که شنیدن کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با درک بهتر زبان بدن خود و طرف مقابل، و درک بهتر آن‌چه در موقعیت‌های ارتباطی انتقال می‌یابد، واکنش‌های بهتری نشان داده و به پیشبرد اهداف خود به نحو مناسبی کمک کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جک لارنسون
مترجم: علی هداوند

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

251

مدت زمان (دقیقه)

270

دیدگاهی دارید؟


اعضا
Aliressa
2 ماه 8 روز قبل

امانت

Support
2 ماه 7 روز قبل

سلام خدمت شما این کتاب در امانت شما قرار گرفت.