0

 

چگونه زندگی را آسان کنیم (صوتی)

توضیحات

چگونه زندگی را آسان کنیم: ۱۰۰ روش برای آسان کردن زندگی

کتاب صوتی چگونه زندگی را آسان کنیم: ۱۰۰ روش برای آسان کردن زندگی، اثر نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی، ریچارد کارلسون است که به شما نشان می‌دهد چگونه در زندگی، با رحمت و سخاوت برخورد کنید. این کتاب به مدت ۱۰۱ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشت و در ۱۳۵ کشور به چاپ رسید. همچنین به ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد.

پس از شنیدن کتاب صوتی چگونه زندگی را آسان کنیم: ۱۰۰ روش برای آسان کردن زندگی (don’t sweat the small stuff and it’s all small stuff)، استراتژی‌ها و قوانین بسیاری می‌آموزید که اگر آن‌ها را در زندگی خود عملی کنید، می‌بینید که چگونه می‌توان در کمال صلح، خود را دوست داشت و به ارزش خود نگریست.

هر فردی در زندگی‌اش با خبرها و رویدادهای بد مواجه می‌شود. زندگی بدون مشکل و فراز و نشیب هیچ جذابیتی ندارد و زندگی همراه با مشکلات است که ما را قوی‌تر می‌کند. زمانی که ما در مقابل رویدادهای کوچک از حرکت باز می‌ایستیم، خسته، آزرده و رنجور می‌شویم، همین چیزها نه تنها ما را خسته و فرسوده می‌کنند بلکه در روش و راه زندگی نیز ما را دچار مشکل می‌سازند. آنگاه است که تصویر بزرگتر را از دست می‌دهیم و با تمرکز بر وجوه منفی، دیگران را که کمک کننده ما هستند، آزار می‌دهیم.

به بیانی دیگر، ما انسان‌ها طوری زندگی می‌کنیم که گویا مجبور به زنده بودن هستیم. به جای حل مشکلات، آن‌ها را با هم ادغام می‌کنیم و زندگی خود را به پرده‌های مکرر نمایش تبدیل می‌کنیم. پس از مدتی ناگهان با مشکلات بزرگ روبه‌رو می‌شویم. حالا یادمان می‌افتد که باید مبارزه کنیم اما عملاً روش درست، حل کردن مشکل، را فراموش می‌کنیم.

ریچارد کارلسون (Richard Carlson) نویسنده این کتاب، در سال ۱۹۶۱ در آمریکا به دنیا آمد. او مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه «سی‌یرا» کالیفرنیا اخذ نمود. موفقیت و شهرت او با چاپ کتاب درخشان چگونه زندگی را آسان کنیم در سال ۱۹۹۷ آغاز شد. این اثر در مدت ۲ سال پرفروش‌ترین کتاب امریکا و اروپا شد و در سال ۱۹۹۷ عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ را از آن خود کرد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ریچارد کارلسون
مترجم: محمدرضا صامتی

گوینده

رضا عمرانی

حجم (مگ)

280

مدت زمان (دقیقه)

360

دیدگاهی دارید؟