0

 

کاش کنارم بودی (صوتی)

توضیحات

آیا عشق می‌تواند نجات‌بخش زندگی باشد؟ کتاب صوتی کاش کنارم بودی به قلم رنه کارلینو، داستان زندگی زنی جوان را روایت می‌کند که غرق در روزمرگی شده و در زندگی شغلی و شخصی خود نیز به آرزوهایش نرسیده است. اما دیدار عجیبش با مردی نقاش همه‌چیز را تغییر می‌دهد… این رمان پرفروش افتخارات گوناگونی کسب کرده است که از جمله آن می‌توان به دریافت جایزه گودریدز اشاره کرد.

یکی از برترین رمان‌های عاشقانه و پراحساس که توانست در سال ۲۰۱۷ مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد، کتاب کاش کنارم بودی (Wish You Were Here) است. این رمان قصه زنی جوان به نام شارلوت را به تصویر می‌کشد که بیست و چند سال از عمر خود را صرف کارها، اهداف و روابط عاشقانه بیهوده و اشتباه کرده و همواره از علاقه‌ای به علاقه دیگر و از شغلی به شغل دیگر در تلاطم بوده است تا شاید روزی یک اتفاق معجزه‌وار و الهام‌بخش برایش رخ دهد. او که در آستانه سی سالگی قرار دارد، در یک کافه شلوغ در لس‌آنجلس به عنوان پیشخدمت کار می‌کند و به نظرش کارش خسته‌کننده و لباس فرمی که باید هر روز به تن کند، زشت و بدقواره است و حتی مشتری‌ها انعام چندان زیادی به او نمی‌دهند.

به هر حال شارلوت روزهایش را در بی‌هدفی به شب می‌رساند و همراه با بهترین دوستش در یک آپارتمان زندگی می‌کرد. اما یک روز او با جوانی خوش‌تیپ، جذاب و نقاش به نام آدام ملاقات می‌کند. مردی هنرمند که ناگهان وارد زندگی‌اش می‌شود و لحظات خاص و عجیبی را با شارلوت رقم می‌زند.

با این حال چند ماه از این ملاقات و آشنایی می‌گذرد و شارلوت رابطه‌ی عاطفی جدیدی با یک بازیکن بیسبال به نام سث آغاز می‌کند اما همواره در اعماق ذهنش به آن ملاقات جادویی با آدام می‌اندیشد. به راستی رابطه او و آن مرد نقاش تا چه اندازه پیچیده است؟ آیا باید شارلوت تصمیمات مهم و سرنوشت‌سازی را برای زندگی‌اش بگیرد؟

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رنه کارلینو
مترجم: بهاره نوبهار

گوینده

نگین خواجه نصیر

حجم (مگ)

380

مدت زمان (دقیقه)

430

دیدگاهی دارید؟