0

 

کتاب جامع برندسازی

توضیحات

شرکت‌ها و افراد همواره دنبال روش‌هایی هستند که با مشتریان خود پیوند احساسی برقرار کنند؛ بی‌همتا باشند و رابطه‌ای دائمی بیافرینند. یک برند قدرتمند و متمایز در ازدحام رقبا برجسته‌تر از دیگران خودنمایی می‌کند؛ مردم به آن اعتماد می‌کنند، عاشق‌اش می‌شوند و در نهایت برتری‌اش برای همه آشکار می‌شود.

کتاب جامع برندسازی برای شما یک راهنما و مرجع است. این کتاب با طرح تمام موضوعات مورد بحث در برندسازی به صورت گسترده و تخصصی، دسترسی به اطلاعات را برای همه افراد دنیای کسب و کار آسان می‌کند. شما در «کتاب جامع برندسازی» یاد می‌گیرید چگونه از هر فرصتی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید و چگونه مشتریان کنونی خود را مشعوف کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آلینا ویلر

مترجم

آرش سلطانعلی

حجم (مگ)

37

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

تعداد صفحات

301

دیدگاهی دارید؟