توضیحات
داشتن ایدهای عالی برای ارائهی محصولات و خدمات، بسیار خوب و اولین مرحله برای رسیدن به کسب وکاری موفق است. بسیار مهم است که در خصوص نحوهی رساندن خدمات و محصولاتمان به دست مشتری، شفافسازی کنیم. نویسندگان در آغاز مطرح میکنند که اگر برنامه ریزی برای کار خود را کامل کردهاید، حالا وقت شروع کار و ادامه دادن مسیر است. آنها پیشتر در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کارآفرینی، روشهای تدوین یک برنامهی صحیح و موفق را به مخاطبانشان یاد دادهاند.
این دو نویسنده، پس از تشویق افراد به شروع کارشان، روشهایی را یاد میدهند تا فرد بتواند بازارهای مقصدش را پیدا کرده و با جلب اعتمادشان، آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند. آنها بیان میکنند که برای موفقیت در کار و جلب اعتماد باید سه مرحله را در نظر گرفت: قبل از فروش، در حین فروش و پس از فروش.
تورن ها برای موفقیت در هرکدام از سه مرحله مطرحشدهشان، نکات متعددی را گفته و توضیح میدهند. هر کدام از این نکات، باعث موفقیت بیشتر در کلیت کار و رضایت بیشتر مشتریان خواهد بود.
این خلاصه کتاب، مهمترین آموزشهای مطرح شده در متن کامل کتاب را شامل میشود.
دیدگاهی دارید؟