0

 

گربه های آدم خوار (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی گربه‌های آدم‌خوار اثر هاروکی موراکامی شامل چندین داستان کوتاه و منتخب از مجموعه‌ای به نام بید کور، زن خفته است. داستان‌هایی خیالی که موراکی در آن از جستجو برای یافتن هویت انسان سخن می‌گوید.

هاروکی موراکامی (Haruki Murakami) در این اثر آزادانه در بین عناصر داستانی حرکت می‌کند. در این کتاب همانند سایر آثار این نویسنده ژاپنی، «گربه‌ها» نقش ویژه‌ای دارند. آن‌ها سخن می‌گویند و باعث اتفاقات عجیبی می‌شوند.

این نویسنده ژاپنی در این اثر بیش از دیگر آثارش از عناصر خیال استفاده کرده است. وی در «گربه‌های آدم‌خوار» نامی برای شخصیت‌های کتابش انتخاب نکرده و این‌گونه بر رازآلود بودن اثرش افزوده است.

رمان نوشتن شبیه جنگل‌کاری است، نوشتن داستان کوتاه مثل ایجاد باغ. این دو روند یکدیگر را تکمیل می‌کنند و چشم‌انداز کاملی ارائه می‌دهند که ذی‌قیمت است؛ برگ و بار سبز درختان سایه‌ دل‌انگیزی بر زمین می‌اندازند و باد لابه‌لای برگ‌هایی خش‌خش می‌کند که گاه رنگ طلایی به خود می‌گیرند. در این بین در باغ گل‌ها غنچه می‌کنند و گلبرگ‌های رنگ‌رنگ، زنبورها و پروانه‌ها را به خود می‌خوانند و گذر از فصلی به فصل دیگر را با ظرافت به یاد می‌آورند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هاروکی موراکامی
مترجم: مهدی غبرایی

گوینده

آسمان مصطفایی

حجم (مگ)

262

مدت زمان (دقیقه)

200

دیدگاهی دارید؟