0

 

یادداشتهای یک استعداد درک نشده

توضیحات

کتاب «یادداشت‌های یک استعداد درک نشده» نوشته علی زراندوز است.

کتابی که پیش رودارید حاصل بخشی از تلاش‌های مکاشفه‌آمیز علی زراندوز دررسیدن به مرزهای نو در دنیای پررمز طنزنویسی است. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: «علی زراندوز طنزنویسی را از سنین نوجوانی در مکتب گل‌آقا آموخته و با زیروبم‌ها و حساسیت‌های طنز ژورنالیستی به‌خوبی آشنا شده و با آن خو گرفته است.

بن‌مایه یادداشت‌های زراندوز در بخش شکل می‌گیرد و بخش، تیمارستانی است به وسعت تاریخ که در یک‌سوی آن انسان اولیه در آتشی که خودش آن را کشف کرده است در حال سوختن است و در سوی دیگر، نسل سومی، آخرین پدیده شگفت‌انگیز انقلاب ایستاده است؛ با آرزوهای دورودرازش و مطالبات بی‌انتهایش. یادداشت‌های یک استعداد درک نشده برای ما، من و شما و همه ساکنان بخش، یک مجموعه خواندنی است.

مجموعه مطالب این کتاب بخشی از ستون دنباله‌داری به نام «یادداشت‌های یک استعداد درک نشده» است که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ در ماهنامه گل‌آقا چاپ می‌شود. بین خودمان بماند یا نماند، می‌خواهم بدانید شیرین‌ترین لحظه‌های طنزنویسی‌ام را هنگام نوشتن مطالبی اکنون در این کتاب جمع‌آوری‌شده تجربه کردم و هنوز هم در فهرست طمع‌های قالب‌های مختلف طنزنویسی‌ام، این طعم را بیشتر از همه دوست دارم و می‌پسندم…» این کتاب توسط انتشارات گل‌آقا  منتشرشده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

علی زراندوز

مترجم

تصویرگر: حمیدرضا پورنصیری

تعداد صفحات

100

حجم (مگ)

23.8

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی 1083415
سرشناسه زراندوز، علی
عنوان و نام پدیدآور یادداشت‌های یک استعداد درک نشده / علی زراندوز؛ [تصویرگر حمیدرضا پورنصیری].
مشخصات نشر تهران: گل‌آقا، 1389.
مشخصات ظاهری 96 ص.: مصور؛ 5/14 5/21 س‌م.
وضعیت فهرست نویسی فاپا( برون‌سپاری)
موضوع داستان‌های طنزآمیز فارسی — قرن 14
شناسه افزوده پورنصیری، حمیدرضا، تصویرگر
رده بندی کنگره PIR8076/ر282ی2 1386
رده بندی دیویی 8فا3/62

دیدگاهی دارید؟