توضیحات
چگونه سر صحبت را باز کنیم
در این کتاب چند فرمول ساده و در عین حال موثر معرفی شده که میتوانید برای داشتن کسب و کاری تازه و پررونق به آنها اعتماد کنید.
در کنار این فرمولها، شرایتر سعی کرده از مثالهایی استفاده کند که درک این راهکارها و روشها را آسانتر میکند. وقتی نحوهی کاربرد این فرمولها را یاد گرفتید، میتوانید بنا به نیاز و شرایط، جملات یخشکن نامحدودی ایجاد کنید. در این صورت نه فقط مشتریان، که حتی کارکنان شرکتتان هم از کاری که انجام میدهند لذت خواهند برد.
باید بدانید که مشتریان عاشق خرید کردن هستند. اما از کسانی که بخواهند چیزی را به آنها بفروشند، وحشت دارند. اینجاست که باید از کلماتی استفاده کنید که از لحاظ اجتماعی پذیرفتهتر هستند و به وسیلهی آنها میتوانید مشتری را به راحتی وادار کنید که نه تنها از شما خرید کند، بلکه به شما اصرار کنند محصولاتتان را به آنها معرفی کنید.
مروری بر فصلهای کتاب یخشکنان
فصل اول: اه! آخ! ناله!
فصل دوم: با این که ثروتمند و شادم، چرا رنج میکشم؟
فصل سوم: اگر بدانید چه بگویید، نیروهای بالقوه همه جا حضور دارند.
فصل چهارم: به هر جایی در جهان سفر میکنم، این مشکل وجود دارد.
فصل پنجم: فریب این افسانهها را نخورید.
فصل ششم: آن چند کلمهی پرحرارتی که به خواهرتان میگویید.
فصل هفتم: فرمول اول.
فصل هشتم: بیایید کمی با این فرمول تفریح کنیم.
فصل نهم: آیا این روش برای افراد غریبه هم جواب میدهد؟
فصل دهم: زمان مهمانی!
فصل یازدهم: این را امتحان نکنید، فقط یک مثال است!
فصل دوازدهم: فرمول دوم.
فصل سیزدهم: فرمول سوم (بهترین مشتریان و نیروهای بالقوه).
فصل چهاردهم: فرمول چهارم (خلق مشتری و نیروی بالقوه).
فصل پانزدهم: فرمول پنجم.
فصل شانزدهم: توزیعکنندگانِ بسیار خجالتی میتوانند به این روش عمل کنند.
فصل هفدهم: فرمول ششم.
فصل هجدهم: و در نهایت…
دیدگاهی دارید؟