0

 

یک دقیقه برای خودم (صوتی)

توضیحات

یک دقیقه برای خودم

کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم نوشته اسپنسر جانسون، به طور ساده و عمیق، بالا بردن فرهنگ مراقبت از خود و دیگران را در قالب داستانی جذاب شرح می‌دهد. برای یک دقیقه هم که شده فکر کنید که چگونه تحرک و شادی بیشتر و حال بهتر را می‌توانید در خود ایجاد کنید.

درباره کتاب صوتی یک دقیقه برای خودم:

بزرگ‌ترین دلیل موفقیت در کار و زندگی، موفقیت درونی‌ است. زمانی که از خودتان خوب مراقبت کنید، در نتیجه از خود و دیگران، خشم کمتری داشته و شادتر هستید. وقتی شادترید بهتر کار می‌کنید و رفتارتان با اطرافیان هم بهتر می‌شود.

همه شما از اینکه چه چیزی برایتان خوب است آگاه هستید. ولی با عجله و شتاب‌زدگی از این موضوع غفلت می‌کنید و به اندازه کافی از خود مراقبت نمی‌کنید. وظیفه همه شما این است که برای تغییرات مثبت تلاش کنید. اینکه چند بار در روز، یک دقیقه برای خود وقت بگذارید و با خودتان باشید، یکی از راه‌های تغییر مثبت است.

با استفاده از یک دقیقه‌هایی که وقت می‌گذارید، زندگی را برای خود و دیگران بهتر کرده و زمانی که یک دقیقه از همه چیز دست می‌کشید و فقط به مسیر نگاه می‌کنید، معمولاً راه مناسب‌تری را انتخاب می‌کنید. وقتی روزی چند بار یک دقیقه برای خود صرف کنید، احساس خوبی خواهید داشت و این موضوع همان دلیلی است که باعث خوشحالی‌تان می‌شود.

کتاب یک دقیقه برای خودم (One Minute For Myself) برای یادآوری این نکته به هر یک از شماست که یک دقیقه بایستید، بنگرید و ببینید چگونه می‌توانید از خود و دیگران مراقبت کنید.

در این کتاب تاجری دنبال بزرگ‌ترین موفقیت فردی می‌گردد. او می‌خواهد در کار و در خانه شادتر باشد. او به دنبال تعادل بیشتری در زندگی است. به نظر می‌رسد که عمویش می‌داند چطور هم خودش و هم دیگران را شاد کند. پس با عمو تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد یکدیگر را ببینند. برای روز بعد یک قرار ملاقات می‌گذارند… .

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اسپنسر جانسون
مترجم سهیلا مختاری

گوینده

اعظم حبیبی، غلامرضا صادقی، سورنا طاهری، فرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی

حجم (مگ)

55

مدت زمان (دقیقه)

130

دیدگاهی دارید؟