0

 

یک شروع تازه (صوتی)

توضیحات

یک شروع تازهاز همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه

کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه نوشته‌ی جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، مناسب تمام کسانی‌ست که می‌خواهند آغازی دوباره داشته باشند و رابطه خود را با خداوند سر و سامان دهند تا از این طریق به لذت، نعمت و آرامش همیشگی دست یابند.

درباره کتاب صوتی یک شروع تازه:

تنها چیزی که می‌تواند شما را در زندگی به موفقیت و کمال برساند، ارتباط با خداوند است؛ چرا که او بزرگ‌ترین منبع قدرت در جهان هستی به شمار می‌رود و اتصال شما به این قدرت لایزال می‌تواند سعادت ابدی را برایتان به ارمغان بیاورد. کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه (Fresh Start Study Guide) به شما آموزش می‌دهد که خداوند را در مرکز زندگی خود قرار دهید و این ارتباط را برای همیشه حفظ کنید تا بتوانید بنده‌ای شکرگذار برایش باشید.

این کتاب براساس تعالیم مسیحیت و اصول معنوی، به شما نشان می‌دهد که خداوند از هر فرصتی استفاده می‌کند تا موهبت‌ها و نعمت‌هایش را به سوی شما روانه کند. همچنین شما در دنیای امروز نیاز دارید به یک رشد معنوی برسید و ارتباط خود را پروردگار از دست ندهید.

جول اوستین به عنوان یک کشیش مسیحی آموزه‌‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما یادآوری می‌کند که وقتی هر روز صبح از خواب بلند می‌شوید، درواقع یک شروع تازه دارید و می‌توانید از تمامی فرصت‌ها و نعمت‌های زندگی‌تان بهترین استفاده را ببرید و یاد و نام خداوند را نیز در تک تک لحظات‌تان فراموش نکنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جول اوستین
مترجم امیر ابوالمعصوم

گوینده

مهبد قناعت پیشه

حجم (مگ)

44

مدت زمان (دقیقه)

95

دیدگاهی دارید؟