0

 

برند الکترونیکی با نگرش مدیریتی

توضیحات

برند الکترونیکی (E-brand) با نگرش مدیریتی

برند دارایی نامشهود (نهفته) یک محصول یا یک خدمت است که شامل پارامترهای زیادی، از جمله : نام، اصطلاح، علا یم، نماد، آرم، طرح، سابقه ذهنی مشتریان و مصرف کنندگان، ماندگاری در بازار، اصالت (کپی صرف نبودن )، و داشتن اعتماد و اعتبار ماندگار نزد مشتریان است.

محصولی را می توان برند نامید که از ارزش اعتباری و اجتماعی بالا برخوردار باشد و با رعایت اصول متنوعی که به رضایت مستمر مشتریان منجر می شود، اعتماد بازار مصرف را به خود جلب کرده باشد. انجمن بازاریابی آمریکا برند ر اچنین تعریف می کند:

یک نام، واژه، سمبل، طرح یا ترکیبی از آنهاست که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین ، تمایز محصولات آنها از سایر رقبا ست. یک برند، به یک محصول یا خدمت ، ابعادی را می افزاید تا آن محصول یا خدمت از سایرین متمایز گردد. این تمایزها می تواند کارکردی منطقی، ملموس و یا حتی غیرملموس داشته باشد.

در دهه دوم هزاره سوم، وب و اینترنت به سرعت مسیر شغلی افراد و سازمان هایی را که افراد در آن مشغول به کار هستند، تغییر خواهد داد؛ ۷۳ درصد جمعیت کل جهان را تا سال ۲۰۱۲ کاربران اینترنت تشکیل خواهند داد . در نتیجه، لزوم گسترش کاربرد برند الکترونیک بیش از پیش احساس می گردد.

به همین لحاظ، کتاب حاضر در ارتباط و به منظور آشنایی با برند الکترونیک برای نخستین بار در ایران و با بررسی برندهای داخلی و خارجی و سازمان هایی که پتانسیل برند الکترونیک را دارا هستند، برای اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت، اقتصاد، صاحبان و مدیران صنایع تدوین شده است .

لذا بنا به وظیفه خود به عنو ان نخستین نویسنده کتاب برند در کشور و درخواست دانشجویان واساتید دانشگاه های همکار، مدیران صنایع و اعضای محترم اتاقهای بازرگانی کشور ،اقدام به تهیه کتاب مذکور نموده و ضمن ارائه دیدگاه های نظری ،با مثال های تجربی و تطبیق آن با اصلی و معتبر برند الکترونیک و با رویکردی کاربردی و کمی نگر به رشته تحریر درآمده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

علی صنایعی

تعداد صفحات

239

حجم (مگ)

4.5

نوع فایل

تایپ شده

دیدگاهی دارید؟