0

 

اختلال های یادگیری

توضیحات

اختلال های یادگیری

در این کتاب نویسنده به مفاهیم پایه در تدریس اشاره کرده است و در آن از درک ناتوانی در یادگیری، موضوعات بحث‌برانگیز در یادگیری و کارشناسان فعال در زمینه ناتوانی در یادگیری صحبت کرده است.
«علل ناتوانی‌های یادگیری» و «واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه» دو بخش دیگر از این کتاب است که در آن نویسنده به تاریخچه ناتوانی در یادگیری، مسایل عصبی در این نوع از ناتوانی و نیز موضوعاتی مانند قوانین حاکم در آموزش و برنامه‌های آموزش انفرادی پرداخته و در اختیار مخاطبان قرار داده است.
مولف، در ادامه تالیف این کتاب‌، «والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری» را در کنار«پیشگیری و مداخله در اوایل کودکی» گنجانده است، و در آن‌ها به والدین توصیه می‌کند تا دیدگاه‌های خود رانسبت به متخصصان تغییر بدهند.
«رویکرد‌های آموزشی» و«اختلال‌نارسایی توجه/بیش‌فعالی» عناوین دیگر بخش‌های این کتاب هستند که به مباحث مهمی مانند تعریف امروزی از اختلال نارسایی و چندین الگوی آموزشی مانند الگوهای پزشکی و رفتاری پرداخته است.

 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دانیل‌پی. هالاهان، جان لوید، جیمز کافمن، مارگارت ویس، الیزابت مارتینز

مترجم

حمید علیزاده، قربان همتی‌علمدارلو، صدیقه رضایی‌دهنوی، ستاره شجاعی

حجم (مگ)

13.3

تعداد صفحات

727

نوع فایل

اسکن شده

دیدگاهی دارید؟