0

 

بهترین سال زندگی تو (صوتی)

توضیحات

اگر از شما بپرسند بهترین سال زندگی‌تان تا کنون چه سالی بوده است، آیا پاسخی دارید؟ قطعاً هیچ سالی نبوده است که در آن تمام وقایعْ دلخواه و ایده‌آل باشند و هیچ اتفاق بدی نیفتاده باشد. برای قضاوت درباره‌ی خوب یا بد بودن یک بازه‌ی زمانی باید برآیند بردارها را در نظر گرفت؛ بردارهای مثبت و منفی اتفاقات بیرونی و احول درونی. دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) به شما کمک می‌کند که برآیند بردارهای زندگی خود را مثبت کنید و بهترین سال زندگی‌تان را رقم بزنید.

همه‌ی ما در بدو ورود به سال جدید تقویم یا زندگی خودمان، برنامه‌های درخشان و سازنده‌ای را برای خود در نظر می‌گیریم. «هر روز ده صفحه کتاب بخوانم.» «روزانه نیم ساعت پیاده‌روی کنم.» «یک روز در هفته را به گیاهخواری اختصاص بدهم.» «تا زمانی که کتاب‌های لیست انتظارم را نخوانده‌ام کتاب جدیدی نخرم.» اما تنها یک هفته از سال جدید نگذشته که تمام این قول و قرارها درسایه‌ی کاهلی یا کمال‌گرایی و یا بی‌انگیزگی به محاق می‌روند. «از شنبه‌ی بعد دوباره شروع می‌کنم.» و این شنبه‌ی کذایی ممکن است هرگز از راه نرسد؛ مادامی که عزم حقیقی و اراده‌ی راسخ در ما نباشد.

دارن هاردی در این کتاب صوتی برنامه‌ای عملی و گام‌به‌گام در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق اجرای رهنمودهای آن می‌توانید موانع رسیدن به اهدافتان را، چه کمال‌گرایی باشد، چه بی‌انگیزگی و چه حتی تنبلی، کنار بگذارید و به سوی موفقیت رهسپار شوید. هاردی در هیئت یک مربی کارکشته در طول این مسیر پابه‌پای شماست و از سکوی جایگاه مربی راه و چاه را نشانتان می‌دهد. فراموش نکنید که هیچ آرزوی دست‌نیافتنی‌ای در کار نیست. گستره‌ی توانایی‌های ذهنی و فیزیکی شما هر ناممکنی را ممکن می‌سازد. پس پیش به سوی بهترین سال عمرتان!

ترجمه‌ی این اثر را فروزان خدایی‌فر بر عهده داشته است و نشر صوتی شار آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دارن هاردی
مترجم: فروزان خدایی فر

گوینده

امیررضا علی زاده

حجم (مگ)

247

مدت زمان (دقیقه)

180

دیدگاهی دارید؟