0

 

گاو بنفش

توضیحات

کتاب حاضر، اثری از نویسنده و وبلاگ نویس سرشناس حوزه بازاریابی و برندسازی. این کتاب به اهمیت و روش‌های متمایزسازی برند می‌پردازد. راهکارهایی که «چشمگیر کردن» برند را در راستای جلب نظر و توصیه‌های کلامی مردم به کار می‌گیرد.

اما نویسنده کتاب حاضر، عقیده دارد که اگر بپذیریم که نقد یک موضوع می‌تواند زوایای گوناگون آن را روشن سازد و به بهسازی آن کمک کند، آنگاه انتقاد یک فرآیند سازنده است. نگارنده، خواننده را نه به هم‌رنگی بلکه به «تک‌رنگی» و تمایز در کسب‌وکار فرامی‌خواند.

استدلال او این است که در بازارهای کنونی گزینه‌ها و انتخاب‌ها بسیار زیاد است، اما زمان و فرصت مشتریان برای انتخاب از میان گزینه‌ها کم و رو به کاهش است. درنتیجه در یک بازار شلوغ شبیه دیگران بودن به معنی شکست است. امروزه راه دست‌یابی به یک نام تجاری قوی، گاو بنفش است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ست گودین

مترجم

سپیده سلامتی

حجم (مگ)

2.5

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی 5528224
سرشناسه گودین، ست
Godin, Seth
عنوان و نام پدیدآور گاو بنفش/ ست گودین؛ مترجم سپیده سلامت.
مشخصات نشر قم: آوای منجی، 1397.
مشخصات ظاهری 212ص.؛ 21/514/5س‌م.
وضعیت فهرست نویسی فیپا
یادداشت عنوان اصلی: Purple cow: transform your business by being remarkable, 2003.
یادداشت کتاب حاضر نخستین‌بار با عنوان " گاو ارغوانی" با ترجمه گروه مهندسین مشاور مادسیستم توسط موسسه فرهنگی کسا‌کاوش در سال 1386 منتشر شده است.
عنوان دیگر گاو ارغوانی.
موضوع بازاریابی
موضوع Marketing
شناسه افزوده سلامتی، سپیده، – ، مترجم
رده بندی کنگره HF5415/گ9گ2 1397
رده بندی دیویی 658/8

تعداد صفحات

145

دیدگاهی دارید؟