0

 

ایزد بانوان چگون زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) (صوتی)

توضیحات

در هر یک از کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، تصویری از یک زن کامل، مستقل، پرانرژی و قدرتمند به مخاطبین ارائه شده است. این تصاویر که هرکدام برگرفته از یکی از اساطیرِ یونانی‌‌اند، نمونه‌ و الگویی بارز از سبک زندگی و طرز تفکر درست به شمار می‌روند. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) با طرح پرسش‌نامه‌هایی در ابتدای هر یک از مجلدات مجموعه‌ی ایزدبانوان، علاوه بر روشن ساختن مسیری که در کتاب‌هایش پیش گرفته، به شما در دست پیدا کردن به شناختی بهتر از شخصیت خودتان یاری می‌رساند.

کتاب‌های مجموعه ایزدبانوان عناوین پیش رو را در بر خود می‌گیرند: «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و سرانجام، «خانه‌ای بهتر».

در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) (Goddess : be the woman you want to be)، نکاتی ساده اما بسیار کاربردی به شما ارائه شده که با به کارگیری‌شان می‌توانید از دست یافتن به یکی از شروط اساسیِ برخورداری از استقلال شخصیتی اطمینان حاصل کنید؛ این شرط همانا زمان کافی و مناسب در زندگی‌ست.

اگر شما نیز همچون بسیاری از همجنسان خود از دغدغه‌ی کمبود وقت در زندگی روزمره به تنگ آمده‌اید، بی‌درنگ اثر صوتی حاضر را تهیه کنید و به آن گوش بسپارید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

الیزابت ویلسون
مترجم: امیرحسین میرزائیان

گوینده

فرزانه فائزی

حجم (مگ)

55

مدت زمان (دقیقه)

60

دیدگاهی دارید؟