0

 

دورنمای بهشت برین (صوتی)

توضیحات

دکتر ایبن الکساندر در کتاب «دورنمای بهشت برین» چگونگی اثبات زندگی پس از مرگ را از منظر علم، دین و مردم تپوضیح داده است. دکتر الکساندر ایبن یک جراح متخصص مغز و اعصاب است که به یک بیماری لاعلاج دچار شد و هفت روز متوالی در کما بود و درحالی‌که پزشکان معالجش امکان متوقف کردن درمان او را بررسی می‌کردند، ناگهان چشمانش باز شد و از کما بیرون آمد.

بهبودی دکتر الکساندر یک معجزه پزشکی بود، اما معجزهٔ واقعی سرگذشت او مربوط به جای دیگری است. در مدتی که جسم او در کما بود، دکتر الکساندر به ماورای این جهان سفر کرد و موجود فرشته‌گونه‌ای او را به عوالم ژرف موجودیت فرامادی هدایت نمود و در آنجا به مشاهده و درک حضور فراگیری نائل شد و توانست با آن مبدأ ارتباط برقرار نماید.

قبل از این تجربه، دکتر الکساندر نمی‌توانست دانش خود را دربارهٔ مغز و عصب‌شناسی با اعتقاد به مفاهیمی از قبیل بهشت، خدا و روح تطبیق دهد. اما امروز او معتقد است سلامت کامل هنگامی است که ما دریابیم خدا و روح واقعیت دارند و مرگ پایان موجودیت ما نیست، بلکه تنها یک گذر است.

او برای به اشتراک گذاری تجربه نزدیک به مرگ و دریافت‌هایش از این تجربه کتاب «بهشت برین حقیقت دارد» را نوشت. بسیاری از خوانندگان در پاسخ برای او نوشتند که شرح آن ماجرا برایشان بازتاب ژرفی داشته است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دکتر ابین الکساندر
مترجم: محمود دانایی

گوینده

فرهاد اتقیایی، آسمان مصطفایی

حجم (مگ)

367

مدت زمان (دقیقه)

390

دیدگاهی دارید؟